Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Heerehuys in Sint-Niklaas.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Over de verkoper
Tim en Lieven

Review door Ingeborg op 2017-12-01
Scoremotivatie
The best!

Review door Lieven op 2017-12-01
Scoremotivatie
Het is raar dat als 2 mensen aan een tafel hetzelfde gerecht bestellen, ze toch een ander bord voorgeschoteld krijgen (asperges met warme beenham, 28/4)

Over de service
Bij een High Tea vorig jaar meerdere keren "hulp" moeten vragen (geen bestek, scones niet doorbakken, ijsje bleef weg)

Review door Fien op 2017-05-16
Scoremotivatie
Ik zou niet weten wat ik zou moeten opmerken

Review door Andrea op 2017-05-16
Scoremotivatie
persoonlijk hou ik niet zo van de aparte ruimte voor fondue en grill

Over de ontvangst
eerste indruk zeer goed

Over het interieur
aangenaam verrast bij het binnenkomen

Review door Willy op 2017-05-16
Over de ontvangst
Een vlot restaurantteam die vanaf de aankomst tot de afrekening een zeer goede indruk liet .!

Over het interieur
Oude accenten qua interieur wel pasten in het algemeen kader.

Over product/dienst
Zeer verse producten van uitstekende kwaliteit.

Over de service
Goede service zonder meer.

Review door Rudi op 2017-05-16
Over de ontvangst
Zoals reeds vermeld: beleefde en vriendelijke ontvangst

Over het interieur
Mooi interieur maar zelf hou ik meer van lichte kleuren

Over product/dienst
Qua kwaliteit van producten geen opmerkingen

Review door Ludo op 2017-05-16
Scoremotivatie
Gewoon jezelf blijven.

Review door Gunther op 2017-05-15
Scoremotivatie
Heel vriendelijk onthaal,ruime keuze in de menu\'s, professionele uitleg bij keuze gerechten, aangenaam contact tussen de menugangen en dit alles in een rustgevende omgeving. Een echte aanrader.

Tips voor de handelaar
Geen tips nodig, voor mij is alles perfect!

Review door Marleen op 2016-12-30
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke bediening. Je mag alles vragen ze zoeken steeds een oplossing!!!

Tips voor de handelaar
Geen tips nodig alles verloopt vlotjes.

Review door Nancy op 2016-12-28
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.