Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Heerehuys in Sint-Niklaas.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prettige feestdagen.\r\nEen succesvol 2020 .\r\nBlijf lekkere gerechten aanbieden, tevreden klanten komen terug. \r\nIk plan alvast enkele data om te komen genieten met familie of vrienden.

Review door Annemie op 2019-12-21
Scoremotivatie
Zeer lekker gegeten, prijs kwaliteit correct

Review door David op 2019-12-18
Scoremotivatie
Altijd gezellig, lekker en vriendelijk! ?

Review door Stéphanie op 2019-12-06
Scoremotivatie
elke keer een heel lekkere en relaxe beleving ! top !

Review door Eddy op 2019-01-13
Scoremotivatie
steeds een heel leuke en smakelijke ervaring !

Review door Eddy op 2019-01-13
Scoremotivatie
steeds superlekker !! vriendelijke en vlotte bediening !

Review door Eddy op 2019-01-13
Scoremotivatie
Lekker gegeten in een aangename setting,vriendelijk personeel.

Review door Annick op 2019-01-11
Scoremotivatie
Alles in orde !

Review door Karien op 2019-01-11
Scoremotivatie
Gezellig, lekker eten en vriendelijke bediening!

Review door Caroline op 2019-01-11
Scoremotivatie
lekker eten voor een mooie prijs

Review door Johan op 2019-01-11
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.