Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Heerehuys in Sint-Niklaas.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
gewoon perfect

Review door Agnes & Toon op 2016-12-24
Scoremotivatie
ken geen andere zaak waar men vriendelijker is proficiat !

Tips voor de handelaar
ken er geen

Review door op 2016-12-24
Scoremotivatie
Een aangename, vriendelijke bediening in een gezellige setting.

Review door Kim op 2016-12-24
Scoremotivatie
De klant is hier koning! merk je al vanaf het onthaal , jassen aannemen , vergezellen naar uw plaats . bediening top . En jassen aangegeven bij het verlaten van het restaurant .ect.ect

Tips voor de handelaar
ik zou niet weten wat ik kan verbeteren

Review door Eddy op 2016-12-24
Scoremotivatie
Super lekker en bediening top !!!

Review door Gunter op 2016-12-24
Scoremotivatie
Omdat enkel de perfectie wordt nagestreefd

Tips voor de handelaar
.? Ik Zou het echt Niet weten!

Review door Rita maes op 2016-12-24
Scoremotivatie
Vriendelijk, goede sfeer, warm, supper lekker eten

Tips voor de handelaar
Gewoon zo verder doen ! Top!!

Review door Rita op 2016-12-24
Scoremotivatie
Kwaliteit,klantvriendelijk

Tips voor de handelaar
Kan niet beter

Review door Luc op 2016-12-24
Scoremotivatie
Eerste maal gaan eten.. Superlekker.. We voelden ons welkom .. Iedereen is daar vriendelijk.. Voor herhaling vatbaar...

Review door Angelique op 2016-12-24
Scoremotivatie
Het is er goed toeven..je wordt er steeds zeer vriendelijk en correct ontvangen..zonder stijf te doen

Tips voor de handelaar
Ik zou niet weten wat

Review door Andrea op 2016-12-24
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.