Ontdek de reviews van klanten van Hoorcentrum Opwijk in Opwijk.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Er wordt voldoende tijd uitgetrokken om de patiënt een correcte en heel verstaanbare uitleg te geven. Steeds wordt men vriendelijk ontvangen. Men is altijd bereid hulp te bieden en de patiënten worden op een vriendelijke manier op hun gemak gesteld. Mijnheer Fevry is ook altijd bereid de administratieve rompslop op zich te nemen en hij neemt ook contact op met de mutualiteit, zodat de patiënt gerust is en zich hier niet hoeft mee bezig te houden. Top!!!

Review door Marie Rose op 2022-08-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.