Ontdek de reviews van klanten van Kinderkleding Bizzar in Heist-op-den-Berg.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Geen tips nodig bij bizzar

Over het interieur
Leuke frisse uitstraling

Over product/dienst
Kwaliteitsvolle kinderkleding

Over de verkoper
Vriendelijk ook naar de kinderen toe !! Vind ik heel belangrijk

Review door Katrien op 2017-05-04
Scoremotivatie
no nonsense

Review door Valerie op 2017-03-16
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening, niet opdringerig als je rustig wil rondkijken. Mooi ingerichte winkel waarin het leuk vertoeven is.

Review door Sophie op 2017-01-12
4.5 9/10...
Scoremotivatie
9/10

Tips voor de handelaar
Geen

Review door Tanja op 2017-01-09
Scoremotivatie
Geluksgetallen

Tips voor de handelaar
Was super !! Geen tips

Review door Lesley op 2017-01-06
Tips voor de handelaar
Geen tips was super !

Review door Lesley op 2017-01-06
Scoremotivatie
Vriendelijk, behulpzaam, goed met kinderen.

Review door Sofie op 2017-01-01
Scoremotivatie
Vriendelijke verkoopster

Tips voor de handelaar
Alles in orde

Review door Cindy op 2016-12-29
Scoremotivatie
vriendelijke verkoopster

Tips voor de handelaar
alles is oke.

Review door Cindy op 2016-12-29
Scoremotivatie
super onthaald en begeleid met de aankoop.

Review door Jonas op 2016-12-27
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.