Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Restaurant Stijnen in Dilbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk

Tips voor de handelaar
En betere rij moet gevormt worden waar de klanten direct weten waar ze moeten gaan en achter wie ze staan

Review door Zoe op 2017-12-23
Scoremotivatie
Heel goede Bakkerij

Review door Jonathan op 2017-12-22
Scoremotivatie
Altijd even sympathiek en altijd lekker :-)

Tips voor de handelaar
Levering aan huis, als optie bij online bestellingen

Review door Mieke op 2017-12-22
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke bediening. Propere nette prachtige winkel en ruim vers aanbod. Proficiat!

Review door Leo op 2017-12-09
Scoremotivatie
Sinds jaren nog nooit een negatieve ervaring gehad!

Review door Roger op 2017-12-09
Scoremotivatie
al open om 6 uur s,morgens en wordt vriendelijk bediend en parking voor de winkel

Review door Marie-louise op 2017-10-09
Scoremotivatie
Top service en kwaliteit !

Tips voor de handelaar
extra personeel in dienst nemen !

Review door Thierry op 2017-01-13
Scoremotivatie
Top service !

Tips voor de handelaar
extra personnel voor de winkel in dienst nemen ! als hulp nodig voor de bakkerij , ik ben ter beschikking !

Review door Thierry op 2017-01-13
Scoremotivatie
is inderdaad zo

Review door ANDRE op 2017-01-11
Scoremotivatie
Goed personeel die de twee talen spreek, snel werk en goede raad geeft.

Tips voor de handelaar
Beste kwaliteit van gans de streek en dit op gebied van brood, gebak en chocolade en koekjes. Een probleem blijft nog de files in de winkel en de lange wachtijden. Raad, Meer kassas en uitgang andere plaats.

Review door Robert op 2017-01-08
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.